Pemulihan Semulajadi Untuk Vertigo

Pemulihan Semulajadi Untuk Vertigo

Percayakan saya; mempunyai vertigo boleh menjadi sangat menjengkelkan, jika tidak mengelirukan untuk mengatakan sekurang-kurangnya.

Selepas kemalangan malang dan 7 kokot di belakang kepala saya, saya mendapati diri saya dengan gejala ini dipanggil Vertigo! Borang yang berat disebabkan pening saya mempunyai pengalaman yang pernah. Apa yang saya terpaksa lakukan adalah memusingkan kepala saya ke arah yang salah dan saya akan benar-benar pening.

Pemulihan Semulajadi Untuk Vertigo

Nasib baik dengan bantuan, bagi saya ini pergi selepas kira-kira setahun setengah. Ramai orang yang tidak bernasib baik.

Beberapa sebab yang mungkin untuk vertigo adalah Ketua dan trauma leher, migrain, sistem saraf pusat tertentu dan gangguan pernafasan, dan multiple sclerosis. Vertigo adalah gejala dan bukan penyakit. Rawatan bagi vertigo berbeza-beza, kerana ia datang dalam pelbagai bentuk yang berbeza. Walaupun terdapat ubat-ubatan preskripsi boleh didapati untuk vertigo, banyak orang yang mencari keluar ubat semula jadi.
Seorang doktor mungkin membantu menyelaraskan leher, dan dalam banyak kes ini akan mengurangkan rasa sakit, jika tidak membuangnya. Dalam masa beberapa minit serangan, ujian menunjukkan bahawa Halia berguna untuk menghalang kes-kes utama gayat.
Satu lagi herba yang bekerja untuk vertigo kronik adalah Ginkgo Balboa, yang merupakan herba yang meningkatkan aliran darah ke otak. Rawatan ini mengambil masa lebih lama untuk berkuat kuasa, kerana anda akan perlu menunggu 2-4 bulan untuk melihat hasilnya. Mengambil masa lebih lama tetapi berbaloi dalam jangka masa panjang jika ia membawa anda melegakan.
Pastikan anda tidak melakukan apa-apa yang akan goncang atau jar badan anda, dan menjauhkan diri dari kafein, nikotin, dan juga mengurangkan garam daripada diet anda.
Beberapa penyelesaian homeopati yang baik untuk vertigo termasuk-Conium, kaustik, Oculus, Argentums nitrik, Umbra ikan salem muda, Iodin, Bromin, Cinchona, Nat rum kalsium, Rhys Toxicodendron, dan Forum logam. Saya yakin jika anda melakukan sedikit penyelidikan anda akan mencari rawatan yang terbaik suite keperluan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar