Kanser Penyembuhan semulajadi - Membantu badan untuk memulihkan diri sendiri

Kanser Penyembuhan semulajadi - Membantu badan untuk memulihkan diri sendiri

Apa yang Deal dengan Perubatan Barat?

Well, tidak ada "perjanjian," tidak benar-benar. Perubatan Barat adalah baik - di tempatnya. Beberapa kemajuan pecah tanah besar telah dibuat dalam bidang perubatan yang telah membuat kehidupan kita lebih mudah dan lebih sihat dalam banyak bidang. Masalahnya ialah, walaupun, bahawa perubatan barat adalah benar-benar direka untuk merawat terutamanya gejala penyakit. Jika ia tidak merawat gejala-gejala, ia sedang berusaha untuk membasmi penyakit (bakteria, virus, dan lain-lain) sendiri. Tidak banyak usaha dibuat untuk merawat badan. Fisiologi sebenar jarang diambil kira yang meninggalkan badan agak lemah. Ia tidak mempunyai peluru untuk melawan serangan lain dan rintangan mungkin menjadi lemah oleh ubat-ubatan dan rawatan (termasuk penawar kanser banyak seperti kemoterapi) yang tidak perlu lagi ambil penyakit ini.

Apa yang membuatkan Perubatan Asli supaya Besar?

Perubatan semula jadi membantu badan memulihkan diri sendiri, menguatkan dirinya sendiri dan membentuk rintangan sendiri untuk penyakit. Perubatan semula jadi pergi di luar kawalan gejala dan juga penghapusan penyakit ini. Ia mengkaji rahsia tubuh manusia, mencari apa unsur-unsur yang kurang dan membawa mayat yang kembali ke dalam keadaan keseimbangan. Bila-bila masa ada penyakit di dalam badan, atau penurunan daya tahan tubuh terhadap penyakit, ia adalah kerana badan yang tidak seimbang. Sesuatu dimatikan di suatu tempat dan perubatan semula jadi yang paling mengambil berat dengan tahap penjagaan kesihatan. Ia pergi jauh lebih mendalam daripada kesan bantuan band bahawa perubatan barat menyediakan. Sebab itulah penawar kanser yang mengambil seluruh badan, pendekatan semula jadi mempunyai peluang yang lebih baik untuk menjadi berkesan, bukan sahaja dalam menyingkirkan kanser, tetapi juga dalam menguatkan badan supaya kanser tidak boleh kembali atau penyakit-penyakit lain yang boleh timbul disebabkan oleh badan berada dalam keadaan lemah.

Water + oksigen = Tubuh Manusia

Tubuh manusia adalah sekeping kompleks jentera. Kebanyakan orang percaya bahawa komponen utamanya adalah darah, tulang dan urat. Walau bagaimanapun, yang benar adalah tubuh manusia terdiri daripada suatu tempat di antara 70% dan 80% air. Sebaliknya, air, mengikut berat, adalah 89% oksigen. Ini bermakna bahawa badan manusia terdiri daripada suatu tempat di antara 62% dan 71% oksigen. Oksigen merupakan elemen penting, yang diperlukan untuk terus hidup semata-mata, tetapi juga untuk membantu memberikan tenaga dan fungsi semua komponen badan. Ini adalah di mana penawar kanser mesti bermula - dan ia mempunyai.

Pelucutan oksigen dikaitkan dengan kanser

Dr Otto Warburg, dua kali Hadiah Nobel memenangi doktor, dinyatakan melalui kajian yang diterbitkan bahawa badan yang berpenyakit mempunyai tahap oksigen yang tidak mencukupi dan ini adalah apa yang menjadi punca penyakit ini. Beliau juga pergi untuk menjelaskan bahawa dalam pelajarannya beliau mendapati bahawa apabila sel dikecualikan daripada hanya 35% daripada tahap oksigen yang memerlukan untuk tempoh masa 48 jam, kemungkinan untuk menjadi bertambah kanser pesat. Inilah yang menyebabkan kanser dan mengapa kanser begitu berleluasa dalam masyarakat kita hari ini - kerana ramai orang mengalami kekurangan oksigen. Ini bermakna bahawa penawar kanser perlu menangani kekurangan ini pertama dan utama. Barulah boleh kita benar-benar menyelamatkan nyawa.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar