Penyembuhan Semulajadi Untuk berpeluh Palms - 3 Kualiti Tips Untuk Penyembuhan untuk berpeluh Palms

Penyembuhan Semulajadi Untuk berpeluh Palms - 3 Kualiti Tips Untuk Penyembuhan untuk berpeluh Palms

Jika anda mengalami masalah memperoleh maklumat mengenai suatu Penyembuhan Asli untuk berpeluh Palms, ini adalah 3 Kualiti Tips untuk Penyembuhan untuk berpeluh Palms.

Nota Penting

Sebelum anda membaca lebih bawah, saya merasa perlu untuk mengingatkan anda ini. Jangan sekali-kali menggunakan bayi atau serbuk berubat di tapak tangan anda kerana ia hanya memburukkan keadaan apabila peluh mula menyerap serbuk dan kelompok serbuk bersama-sama menyebabkan sungai serbuk putih pada lipatan tapak tangan anda.

Tip # 1: Makan dengan betul

Diet anda boleh menjejaskan keamatan harian anda. Satu cara untuk mengurangkan tapak tangan berpeluh ialah dengan mengurangkan pengambilan makanan dengan kandungan iodin seperti brokoli, bawang putih, asparagus, hati, ayam belanda dan daging lembu. Minum teh sage memberikan penawar semulajadi yang sangat baik untuk tapak tangan berpeluh.

Tip # 2: Rendam Tangan Anda Ke Penyelesaian Teh

Merendam tangan anda ke dalam larutan teh selama 20 minit setiap hari sebelum waktu malam membuktikan untuk menjadi satu lagi penawar semula jadi untuk keadaan. Asid tannic terkandung dalam larutan teh membantu dalam kes-kes ringan tapak tangan berpeluh.

Tip # 3: Buat iontophoresis Peranti Anda Sendiri

Anda boleh dengan mudah mewujudkan peranti iontophoresis anda sendiri dan menjalankan rutin iontophoresis anda sendiri bila-bila masa mengikut keselesaan anda sendiri. Ini adalah yang paling selamat, lebih-lebih invasif dan terbukti prosedur yang paling berkesan dengan tiada kesan sampingan. Perdagangan luar mengenai ini adalah bahawa anda perlu kira-kira 15-20 minit setiap hari untuk melaksanakan prosedur. Kos mesin iontophoresis boleh didapati secara komersial akan mencecah sehingga $ 800 tetapi mewujudkan anda sendiri akan kos kurang daripada 10% daripada yang satu komersial tetapi berkesan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar