Kebaikan Evening Primrose Oil - Nota Sebelum Membeli

Kebaikan Evening Primrose Oil - Nota Sebelum Membeli

Apabila ia datang kepada kesihatan yang baik, ramai di antara kita bosan sentiasa bergantung kepada ubat-ubatan untuk merawat penyakit kita setiap sedikit. Sebenarnya, dengan masa, malah mereka ubat-ubatan yang perlu melakukan permulaan silap mata bekerja kurang, atau bahkan boleh mempunyai kesan sampingan yang hampir sama buruk seperti masalah yang anda cuba untuk menetapkan! Jika anda ingin mencari alternatif semula jadi, anda mungkin mahu melihat minyak Evening Primrose, yang telah ditunjukkan untuk membetulkan pelbagai penyakit biasa. Di sini kita telah menyenaraikan hanya sebahagian daripada manfaat kesihatan herba ini serba boleh.

PMS Relief

Gejala-gejala PMS boleh menjadi sakit, dan menjengkelkan, dan juga menyakitkan. Berita baik adalah bahawa Minyak Petang Primrose boleh membantu melegakan atau merawat simptom biasa PMS. Direka untuk kedua-cepat marah, kembung atau mempunyai kekejangan, atau anda mempunyai payudara tender atau kemurungan, Minyak Evening Primrose akan merawat dan melegakan tanda-tanda, membuat mereka lebih mudah untuk menangani.

Alahan dan asma

Walaupun asma dan alergi harus selalu dirawat dengan perubatan konvensional, seperti inhaler dan histamin anti, Evening Primrose Oil telah terbukti berkesan dalam mengurangkan gejala kedua-dua penyakit biasa. Biasanya, ia diambil secara lisan, dan sentiasa ingat untuk menjalankan apa-apa rawatan, termasuk minyak Evening Primrose ekstrak, oleh doktor anda, tetapi anda mungkin akan mendapat manfaat daripadanya.

Mengurangkan Kolesterol

Ia mungkin kedengaran pelik untuk menggunakan minyak yang untuk merawat tahap kolesterol yang tinggi, tetapi Petang cukup menakjubkan Minyak Primrose adalah rawatan yang terbukti untuk tahap kolesterol tinggi. Ia mengurangkan tahap kolesterol dalam darah, dan membantu mencegah masalah-masalah lain, seperti pengerasan arteri, arteriosclerosis, dan pembekuan. Jadi, jika jantung atau masalah peredaran darah adalah kebimbangan anda, anda akan mendapat manfaat daripada dos harian Primrose Oil Petang.

Mempercepatkan Kadar Metabolik

Sekali lagi, sementara ia adalah ganjil untuk berfikir bahawa minyak akan membantu menurunkan berat badan, itulah apa Petang primroses Minyak, tidak. Ia mempercepatkan kadar metabolisme, membakar lebih banyak kalori sepanjang masa, dan menggalakkan dan mempercepatkan penurunan berat badan. Berita baik jika anda mencari semula jadi, berat badan yang berkesan bantuan penurunan!

Penyembuhan Masalah Kulit

Jika anda mempunyai gangguan kulit yang biasa, seperti jerawat, Minyak Evening Primrose boleh membantu anda merawat atau menyembuhkannya. Biasanya digunakan sebagai teh yang dibuat daripada akar dan daun tumbuhan, ini membantu melegakan lain-lain keadaan kulit yang biasa juga, seperti kulit kering, ruam atau masalah lain.

Bonus tambahan untuk ubat-ubat herba seperti Minyak Petang Primrose adalah bahawa kesan sampingan adalah terhad, atau tidak wujud. Anda akan mendapat faedah, tanpa perlu berurusan dengan mana-mana masalah yang disebabkan oleh ubat-ubatan. Ada amaran supaya berhati-hati jika anda mengalami epilepsi, tetapi selain daripada itu, ini ubat keajaiban semula jadi akan membantu anda menangani masalah, tanpa perlu bersusah-payah tambahan. Sebelum memilih Petang Minyak Primrose sebagai ubat pilihan anda, mengapa tidak melawat perpustakaan melihat dalam talian, atau bercakap dengan pakar herba berlatih, yang akan dapat memberitahu anda sama ada Minyak Minyak Petang Primrose adalah ubat untuk anda. Setakat yang membeli Evening Primrose Oil, ekstrak dan produk-produk lain boleh didapati secara meluas, dalam talian dan di luar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar